Jep, siinähän se rupsahti äkkiä. Loppuviimeksi tästä vuodesta jäi kuin jäikin jotain käteen ja toivon mukaan mitään ei enää tarvitse mennä tenttimään uusiksi kesällä. Tai no, siitä on tuskin pelkoa, kun sisässä on enää yksi ainoa tentti joka luultavasti kuitenkin läpi meni. Sen lisäksi multa puuttuu tosiaan se 10op, mutta ne ovat nyt kolmesta kurssista vielä vaan merkkaamatta opettajilta meidän opintosuorituksiin. Ja sen lisäksi kirjotin ahkerana ihmisenä pienen selvityksen työtehtävistäni, kun sain tuolla välivuoden aikaisella työllä kuitattua (hyväksiluettua) ensimmäisen harjotteluni (15op), joten tämän vuoden jälkeen mulla pitäisi olla kasassa 75op ja varma pääsy Irlantiin.

Mistä puheenollen... pakko hehkuttaa Irlantia taas vähän lisää! Äitee kävi ostamassa mulle tosiaan tuon "Näe & koe Irlanti" -opuksen, jota en oo muutenkaan tainnut kinuta kun siitä asti kun päätin että meikä lähtee sinne. Toivottavasti vaihdosta tulee kiva =). Meikäläinen toivoo kanssa, että pääsee näkeen itse Irlantia paljon ja siinä lähiseuduilla nyt ainakin ehtii seikkailla (+Dublin). Oon tästä kirjasesta alleviivannut jo.. 13 kohdetta, joista yksi on tosin itse Tralee. Plus nämä ovat vain ETELÄOSAN nähtävyydet. Riippuu nyt kuinka paljon siellä sitten on aikaa ja rahaa lähteä. Galwayssakin haluaisin käydä ja Aran Islands ois upee nähdä... Connemarankin tahtoisin nähdä tosin meen vähän liian myöhään sinne etten ehdi Connemara Pony Show'hun :( Clonmachnoise keskiosassa maata ois kans mukavata nähdä jos vaikka lähtisi Athlonessa vaihdossa olevia suomalaisia sitten tapamaan, ei se nyt pitkä matka varmaan olisi. Ja sitten Pohjois-Irlannissa kiinnostais eritoten Giant's Causeway. Ah ja voi, kun tahtoisi jo mennä!

Mutta asiasta kolmanteen: miksi bambit eivät osaa käsitellä äitinsä kuolemaa vaan niiden pitää yrittää itsemurhaa mun autoni edessä oli se sininen tai punainen? Tänään oli sellainen tosikiva läheltäpiti-tilanne kun pikkusarvipää tuli melkein mua kylkeen. Millähän se ois maksanut mulle korvaukset törmäämisestä. Niin ja meikäjärkevä sit kääns äkkiä ns. vastaantulevienpuolelle ja takasin ja auto lähti vähän vetään serpettiiniä. Noh, no harm. Perässä ei tullut ketään eikä vastaankaan näkyny tulevan ketään mailla halmeilla, joten meikä jäi ihan ehjäksi. Tää on jo toinen kerta ku bambi yrittää itsemurhaa. Perrrrrrrrr. En tykkää. Mutta hei, lohdutukseks tästäkin, äite osti mulle kengät. Tai siis eka vähän vinguin ettei oo rahaa ja maksan heinäkuussa takas ku kesäkuussa käyn ottaan sen tatuoinnin jos luoja suo ja sain mä ne sitten. Ihanat mustat korkkarit, avonaiset <3 Semmosia ei vielä ookkaa oikee kunnollisia mut nää oli kyllä nam :P En oo toki mikään shoeholic saatika shopaholic. Antakaa mulle luottokortti täynnä rahaa niin tiätte mistä mut löytää... *Jimmy Choo, Vivienne Westwood, Alexander McQueen, Manolo Blahnik, Prada... <3*

Maybe meikä menee nyt tekemään jotain hyödyllistä ja sitten näkemään ihania kenkä & irkku-unia :D
 

CYA!